Subject: nõukogu koosoleku teade
From: "Tervisespordikeskus - JTSK" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 17:16:21 +0200

Teade:

Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu 78. koosolek toimub
19.02.2025 algusega kell 11 Jõulumäel.

Koosoleku päevakorras:

1) Sissejuhatus ja koosoleku päevakorra kinnitamine

2) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus arengukava koostamise 1. etapi
kokkuvõte

3) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2024. aasta 12 kuu esialgne
ülevaade

4) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2025. aasta esimesest kuust

5) Kinnistu koormamine tähtajatu isikliku kasutusõigusega

6) Volituste andmine kinnistu koormamiseks

7) Päevakorda kerkinud küsimused

Lugupidamisega

--

Eido Tasalain

Sihtasutus Jõulumäe Tervisespordikeskus

juhatuse liige

Tel 5094895

SA Jõulumäe Tervisespordikeskus

Leina küla, Häädemeeste vald, 86504 Pärnumaa

445 6117 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
<http://www.joulumae.ee> www.joulumae.ee